Followers

Sunday, September 28, 2014

JJCM: orchid bistro aeon setiawangsa

Khamis lepas kami ke aeon setiawangsa untuk mencari lorry bawak kereta si Ryan.Hujan punyalah lebat masa tu.Ikutkan hati nal cancel tapi memandangkan En.Bob dah janji dan Ryan asyik dok sebut je.. kenalah jugak pergi.

Masuk je kat aeon kami nampak ada restoran baru.Sempatlah aku jeling menu dia..
erm not bad lah..pas kita beli lorry Ryan kita dinner kat sini je ye.kata En.bob...


Lain yang dicari, lain yang jumpa..

Setelah puas mencari lorry tu,kami berhenti semula di restoran Orchid Bistro.
Kat luar restoran terpacak abang yang manis sangat budi bahasa..Aku rasa kitorang nak makan kat situ bukan sebab menu tapi sebab suka tengok layanan abang tu...


Inilah abang yang peramah tu.sebenarnya semua pelayan kat situ peramah.Aku perasan takde pelayan perempuan pun.Ada sorang je tukang buat air.


Antara menu yang ada di restoran tu


Ni nasi goreng daging blackpepper En.Bob


Chicken Maryland utk aku...psst ada sos blackpepper sbnrnya tp aku tertinggal nak snap..Aku suka sos tu dia tak siram terus kat ayam..kalo tak mesti kembang dan tak ranggup ayam tu..yang nampak panjang tu adalah pisang goreng. Sangat garing dan nyum!


Ryan cam biasa layan mee mamak taknak sayur, taknak pedas...


Air aku SUMMER WIND (carrot+epal+ginger)
Sedap pastu mulalah buang angin...

EN.Bob minum ice lemon tea dan si Ryan.air peberet dia Sirap...

Mintak bil please...


Ok harga pun berpatutan..

Naza bagi 4/5 untuk Orchid Bistro Aeon Setiawangsa

No comments: